Isnin, 2 Jun 2014

Last year, last semester, last final exam for Diploma


Assalamualaikum
Halllluuuuuu
Apa habaq ? Sihat ka ? Ada baik ka?
Ka ka ka ka.
HAHAHAHAHA

-Sesi dialog dengan diri sendiri-

Dah lama cheq tak buat post baru noo. 
Bukan apa, internet yang tak berapa okay tu yang tak boleh nak buat post baru
*alasan alasan alasan*
Bukan alasan tapi kisah benar. Kisah yang sebenar-benarnya
HAHAHAHA

La ni cheq dah tahun akhir, semester akhir dan last final exam diploma
Semester ni aku ambik satu subjek ja. 
*satu subjek ja ? 
Haa la. Satu subjek ja la. Sebab aku repeat satu subjek. Subjek Kejuruteraan Geoteknik.
Dalam masa 4 bulan saja aku dok belajaq subjek ni. 
*kalau hang tak boleh skor subjek ni, hang gagal lagi taktau nak kata apala. Dah belajaq dalam masa 4bulan kot.
Hahaha. InsyaAllah aku buat yang terbaik untuk subjek ni. Aku nak jugak dapat A. InsyaAllah kalau rezeki aku.
*hang kena la pulun belajaq sungguh-sungguh. Perlis pulun perlis pulun. hahaha
Kuajaq kuajaq kuajaq noo. 
La ni aku tengah study week. Aku balik Perlis 2minggu.
Takat la ni la belum ada mood nak study lagi. Kahkahkah
Bak kata student yang ambik engineering ni "tak engineer la kalau study awai awai ni"
"engineer semua study last last minit"
So bukan aku takmau study awai. Nak relax sat beberapa hari pastu baru start study. Hihihihi
*hang memang. study last minit. janji hang belajaq sudah. ingat last sem ni.*

Okay takat ni ja la aku nak ceghita pon.
Aku doakan kat hampa semua yang akan menduduki peperiksaan akhir semester ni start minggu depan.
All the best and good luck :)
Doakan kat aku sama naaa. Heeeee :D

Okay bubye
Assalamualaikum. Jumpa lagi 
Nanti aku ceghita lain kat hampa semua naaa
Keep smiling :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan