Rabu, 17 April 2013

Latihan Industri

*buang-buang habuk kat tepi sat
*cuci-cuci skrin
*haaa baru okay. baru bersih.
hehehehehe :D

Assalammualaikum dan selamat pagi(post waktu pagi ni :D)
salam satu malaysia
salam berpraktikal untuk semua yang tengah berpraktikal dan pelajar dari UTHM(Universiti TerHebat Malaysia) selamat berpraktikal. :D

Maaf-maaf kepada yang mengikuti blog yang tak seberapa ini 
kerana sudah lama tidak meng'update' dan tidak ada 'post' yang terbaru
mungkin tiada masa untuk meluangkan masa dengan blog ini.
mohon seribu kemaafan
(amboi macam haghi ghaya pulak HAHAHA :D )

Sekarang gua sedang berpraktikal di kola peghelih semester 6 (gangster angkat kolar )
HAHAHAHAHA
Ini semua POYOOOO.

Okay
Pada hari pertama praktikal 01/04/2013 Isnin jam 8.00 pagi di pejabat Gapura Construction Sdn. Bhd.
aku melapor diri 

dekat situ sudah ada 3 pelajar dari poli yang sedang berpraktikal
dan semuanya PEREMPUAN -_-
Perasaan malu aku mula datang sebab belum kenai depa lagi
tuptuptup
aku kenai depa tu. HAHAHA
sorang kawan sekolah sorang lagi kawan satu kampung dulu.
dan sorang lagi tak kenai.

perasaan malu terus hilang. ngeee :D

sembang punya lah sembang pastu takda keja. balik rumah terus
keesokannya mula la ada aktivi sebagai pelajar praktikal
kena buat itu
kena buat ini
selalunya kena siapkan tender jelah yang tebal gila habaq hang
pening nak siapkan

sekarang minggu ketiga praktikal
ada lagi 7 minggu lagi untuk habiskan praktikal ni.
lepas tu cuti sabtu ahad
sabtu malam kena balik johor plak
untuk mengikuti semester akhir.
penat, letih, tak larat, semua ada la
hahahaha


okay takat ni lah aku nak berceghita kat hampa. ceghita banyak banyak sat lagi bosan plak
keja aku plak tak berjalan sat lagi 
(padahal tengah online ja ni)
HAHAHA :D

Insha Allah. lepas ni mungkin ada 'post' yang terbaru.
TUNGGUUUUU

bye bye bye (sogha shin chan )
assalammualaikum 
:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan