Sabtu, 15 September 2012

menjelang hari peperiksaan akhir sem 1 12/13

assalammualaikum semua...

apa habaq?
habaq baik...
kihkih tolong jawabkan..
hahahaha

okay dengan masa dalam 2 minggu lagi saya akan menduduki peperiksaan akhir sem 1 12/13
cepatnya masa berlalu kan..
4 bulan lebih untuk semester kali ini kot..
kot lah kan..
tapi bila dok dalam kelas rasa lamanya kelas nak habis kan..
hahahahaha
biasa lah tu lumrah sebagai pelajar universiti..
5 subjek yang harus saya lalui iaitu subjek Mekanik Bahan, Kej. Alam Sekitar, Kej. Geomatik, Matematik Kej. , Hidraulik..
bagi saya 5 subjek ni sangat susah.
semakin ke depan semakin susah subjeknya. *hipotesis
kihkihkih..

lepas ni MUNGKIN jarang buka laptop dah kot sebab nak fokus untuk subjek-subjek final ni.
MUNGKIN lah kot.. mungkin
hehehehehe
tapi apa-apa pon.."USAHA TANGGA KEJAYAAN" "BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH DEMI KEJAYAAN" bukan pada pointer saja na..

doakan saya boleh jawab final exam nanti ye
yang penting usaha..usaha..usaha.
okay saya rindu family saya *takda kena mengena pon *mata keatas tangan di dada
hahahahahaha

okay bye bye
always smile :)
assalammualaikum :)

1 ulasan:

  1. wow!!....dah nak final la ek!... aq nak kene start study teruk2 nie...hehehe...ok arip...may Allah give the way for you and make everything easier..

    BalasPadam